.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازخوانی توصیه رهبری به احمدی نژاد
نامه احمدی‌نژاد به رهبری: در عمل به منویات رهبر بزرگوار انقلاب، برنامه‌ای برای حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی سال آینده ندارم
به گزارش شمال نیوز؛ محمود احمدی‌نژاد برخلاف توصیه چندی پیش رهبری، با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری 96 نام نویسی کرد.

به گزارش شمال نیوز؛ محمود احمدی‌نژاد برخلاف توصیه چندی پیش رهبری، با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری 96 نام نویسی کرد.

محمود احمدی‌نژاد سال گذشته (95/7/6) طی نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب در پاسخ به توصیه ایشان، اعلام کرده بود که کاندیدا نمی‌شود و تصریح کرد: در عمل به منویات رهبر بزرگوار انقلاب، برنامه‌ای برای حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی سال آینده ندارم.)

اواخر شهریور ماه سال گذشته بود که در فضای مجازی خبری مبنی بر اینکه محمود احمدی نژاد به ملاقات رهبر معظم انقلاب رفته و نظر ایشان را در خصوص کاندیداتوری خودش در انتخابات ریاست جمهوری جویا شده است؛ موضوعی که با مخالفت رهبری مواجه شده و حتی فراتر از آن، ایشان توصیه کرده اند که سفرهای استانی رئیس دولت های نهم و دهم متوقف شود.

پس از آن محمدرضا باهنر، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری هم به فاصله چند روز بعد از آن گفت که قرار بود این مسأله رسانه‌ای نشود، اما شد.

ماجراهای نهی احمدی نژاد از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری در اوایل مهر ماه سال گذشته هر روز تأیید و یا تکذیب می شد و این موضوع با تکذیب یاران و نزدیکان احمدی نژاد مواجه شد، که بالاخره رهبر معظم انقلاب روز پنجم مهر ماه سال95 در ابتدای درس خارج فقه، بیانات مهمی درباره توصیه به احمدی نژاد در مورد انتخابات سال 96 بیان کردند.

رهبر معظم انقلاب فرموده بودند: آقایی آمد پیش من. من هم ملاحظه حال صلاح خود او و صلاح کشور به او گفتم در فلان قضیه شرکت نکنید. نگفتم هم شرکت نکنید گفتم صلاح نمی دانم. با ملاحظه حال مخاطب به آقایی توصیه می کنیم یک دوقطبی در کشور ایجاد می شود. دو قطبی مضر است به حال کشور. من صلاح نمی دانم. یکی بگوید گفته یکی بگوید نگفته. چرا پشت بلندگو نگفته؟ این هم پشت بلندگو. (5/7/95) (اینجا)

یک روز بعد از سخنان رهبر انقلاب؛ محمود احمدی نژاد در نامه ای به ایشان به نظر رهبری تمکین نموده و اعلام کرد: برنامه برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی سال آینده (سال 96) ندارم.(اینجا)
و در جمع هوادارانش گفت:من می دانم در این انتخابات حساسیت و فشار زیاد است. می آیند فشار می آوررند، وادار می کنند که آقا حمایت کن و اطلاعیه بده! من گفتم هیچ برنامه ای در رقابت ها ندارم؛ معنایش این است که در انتخابات شورا یا ریاست جمهوری چیزی به معنای حمایت از شخص یا لیست وجود ندارد. اگر نزدیک ترین فرد به من هم آمد و گفت؛ محترم و آزاد است. گرچه من به او می گویم این کار را نکن؛ ولی ارتباطی به من ندارد. روشن است که اگر از کسی حمایت کنم می شود همان بحث دیگر! شوخی و بازی نیست. بگویند آقا خودت نباش، اعتبارت بیاید پشت این آقا، خب خنده دار است دیگر! اگر با من مشورت کنند که می گویم حتما نروید چون ضرورتی ندارد و در این صحنه نمی توانید کاری کنید و موفق نمی شوید. حضورتان نمی تواند مفید باشد. دلایلش هم موجود است. (16 آبان95)


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.267 seconds.